Hello world!

Ziua 22, luna 12, 2008… După 22 de ani, 1 lună şi 11 zile MI-AM DAT SEAMA că trebuie să-mi fac un Blog!

Tema de bază, curios, chiar apare în titlu: MI-AM DAT SEAMA

Este o activitate pe care trebuie să o faci singur ;). Nimeni nu te poate face să-ţi dai seama… unii te pot ajuta… dar NIMENI nu o să-ţi dea ŢIE seama… Poate de aceea îţi place să îţi dai seama, deoarece simţi că ştii ceva în plus faţă de altă persoană încă ne-iluminată de acest adevăr nou pentru tine!

Dezvoltare: O persoană care a avut greutăţi financiare începînd cu varsta de, să zicem, 14 ani va fi mult mai conştientă de puterea banilor decît una care a fost ţinută în puf şi nepîngărită de mizeria banilor pînă la… 20 de ani. Astfel, persoana care ŞI-A DAT SEAMA prima are un pas in faţă!

Hai să dezvoltăm în continuare: Prima persoană care a raspuns zîmbind „DA!” la intrebarea „Sub tine este o groapă cu rahat, iar deasupra ta o bară… TE-AI PRINS !?” are un pas înaintea noastră :)… Sincer, dacă luăm această anecdotă ca reper e simplu de înţeles ce înseamnă SĂ-TI DAI SEAMA… înseamnă SĂ TE PRINZI… TE-AI PRINS ?

Cred că de asta au nevoie în plus testele IQ pe care le găsesc pe net… Întrebări cu „TE-AI PRINS ?”… primeşti puncte în funcţie de cît de repede zici „AHAAA!”.

Cam despre asta o să citiţi pe blog… Lucrurile despre care MI-AM DAT SEAMA eu… Chestiile de care V-AŢI PRINS voi… Unele relevante, altele comice, altele poate de-a dreptul stupide.

2 comentarii

  1. imi place cum ai inceput blogul… sper sa continue la fel de bine

  2. Acelasi lucru pot sa-l spun despre al tau… Promit sa ma uit pe toate articolele !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

