APA ca entitate

Vreau sa incept postul asta cum o face Seinfeld… Cu o gluma…

I: Cum iti dai seama ca esti alcoolic ?

R: Daca orice poveste a ta incepe cu „Bah si am baut aseara…”

Astea fiind spuse pot incepe…

Bah mi-am prajit creierii in seara asta… :)… intr-un mod cum rar o fac…

Am fost asa de sus in caruta (combina, tractor) incat ma uitam jos la oamenii de pe langa mine si nu-mi dadeam seama de ce nimeni nu ma cheama inapoi…

Si ash vrea sa reconstitui plimbarea mea din seara aceasta… Ia’ la ce ma gandeam:

Corpul nostru este 70-80% apa (H2O).

Cand un om moare apa din corpul lui se evapora sau se infiltreaza in sol…

Plantele iau acea apa si o folosesc…

Animalele mananca plantele impreuna cu apa respectiva…

Oamenii mananca si plantele care au folosit apa si animalele care au mancat plantele…

Deci… o parte din 80% din masa corpului tau este apa ce a a trecut prin alta persoana…

Si aici m-ash fi putut opri si ash fi lasat-o asa… Asta ar fi fost noua chestie de care mi-am dat seama pe ziua de azi :)… Dar am preferat sa continui „povestea”.


Creierul este compus din mai multa apa decat restul corpului… are cam 90% apa.

Orice gand, orice analiza, orice sentiment este produs de un aparat care este 90% apa.

M-am uitat la cartile mele din mana (jucam poker cand ma „suisem in caruta”) si am citit: Dama, Noua… hm… Dama, Noua?… parca aveam Sase, Opt… probabil ca inca mai tineam minte mana trecuta… asta avusesem… Sase, Opt…

Si aici m-a izbit… „Sase, Opt”… O informatie „salvata” pe un hard-disk compus din 90%… apa…

Cat de tare ar fi sa aflam ca apa are memorie :))…

Ca orice gand din lume a fost „imprimat” pe o picatura de apa… Ca un mic flash-pen…

Si aici am intrat si mai urat in subiect :)… Cat de tare ar fi ca apa din acel om mort (de mai sus)… sa isi incheie ciclul intr-o alta persoana… impreuna cu un anumit gand… sau o imagine vizuala… sau un ritm muzical… sau un gust…

WOW… ce „sus” sunt… ar fi trebuit sa parasesc subiectul de mult dar acum deja sunt prea bagat in el…


Orice picatura de apa reprezinta un vehicul pentru un anumit gand, pentru o propozitie, un sentiment… Si sta acolo pana la „urmatoarea statie” :)…

Multe dileme si neintelegeri ar fi explicate/rezolvate daca apa ar avea memorie :

Ying-Yang… procesul de reciclare a „energiei”… Sufletul…

Constiinta colectiva (Akashic records)

Evolutie

si de ce nu… Dumnezeu ;)…

…si toate astea numai daca apa ar avea memorie…

Multumesc celor care s-au plimbat cu mine pana aici… de foarte foarte mult timp imi doream sa povestesc un TRIP…

Si ca sa va dau mai mult de gandire… uitati-va la documentarul ASTA.

5 comentarii

  1. Am vazut si eu documentarul. Din pacate are si cateva carente, desi evidentiaza multe calitati ale apei pe care oamenii de stiinta nu le pot explica. Pacat ca au fost neatenti in cateva locuri, si asta scade credibilitatea pentru oameni. (de ex procentul de apa in corpul uman este de fapt intre 55 si 75 % nu 90 % situatie cand o persoana nu ar putea nici macar sa stea in picioare)
    Dar este de vazut clar.
    Iar rationamentul cu apa: se poate aplica practic la orice molecula, chiar si unui atom de carbon.

  2. Am revizitat acuma portiunea asta din documentar… Si foloseau in mare parte aceleasi numere…
    Cand au spus 90% se refereau la creier…

    „se poate aplica practic la orice molecula, chiar si unui atom de carbon”… atomul e atom si molecula e putin mai departe… oricum este foarte greu de creuzut ca apa ar putea stoca informatie… dar daca vreo substanta ar putea, aceea ar fi apa, datorita moleculei sale foarte mici.
    In ce tine de documentar… si mie mi se pare pus la punct… in graba :)… ii lipseste credibilitatea…

  3. depinde acum si ce intelegi prin informatie.
    totul e relativ asa cum un fluture care se aseaza pe un copac nu realizeaza ca si copacul este VIU, poate nici noi nu realizam cu adevarat ce e planeta sau universul ca entitate.

    Apropo de asta mi-am amintit de un intro la the Simpsons:

  4. Dog, you’re trippin’ 😀
    Keep up writing !

  5. Promit sa mai povestesc un trip cat de curand :)…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

