Cu multumirile de rigoare…

Multumirile sunt pentru Radu, care mi-a dat linkul…

De mult ma gandeam la un filmulet care sa arate exact asta…

O persoana… Zoom out… Se vede planeta… Zoom out… Se vede galaxia… Galaxia este un proton/electron intr-un atom… Acel atom este o caramida din ceva minuscul pe o alta planeta…

Si ca multe altele… Creatorii „Simpsons” s-au gandit prima data la asta!!!

De mult mi-am dat seama ca asta ar putea fi ceva foarte real…

Un laborator… Un proton accelerat la viteza luminii loveste un alt proton… In momentul impactului se creeaza o infinitate de puncte de „praf”…

Cele mai mari bucati emit lumina, cele mai mici fragmente se strang unul langa altul datorita fortei gravitationale si se invart in jurul bucatilor mai mari, care emit energie (lumina)…

In secundele noastre… pare o clipa… dar timpul e relativ…

Pentru cea mai mica bucata de „praf” poate parea… sa spunem… 16 miliarde de ani :)…

„Si Domnul a zis… Sa fie comentarii !”

3 comentarii

  1. Primul …
    Serios vorbind, Simpsons e un serial foarte destept. Sunt foarte multe aluzii inteligente si amuzante ce tin de o multitudine de subiecte de la politica, media pana la mafie sau sport.

    Ah one more thing si eu cand am vazut filmul am reactionat ceva de genu: „S-au gandit astia de la Simpsons primii…. DAMN!”

  2. Exact… DAMN !!! 🙂
    Incepusem intr-un timp sa ma uit la Simpsons dar a trebuit sa il abandonez pentru SouthPark, care mi se pare mult mai destept…
    App de SoutPark… asta era una din rezolutiile mele pentru anul nou… Sa scriu un script sau macar sa apara o ideea a mea in SouthPark 🙂

  3. Bafta!
    Sa ne spui care e episodul tau.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

