In examen

Mai am cateva minute si intru in examen… Urata sala de clasa… Urate figuri…

Un amic mi-a spus acum cateva zile o zicala pe care o repet in fiecare secunda in creier in acest moment: „Cea mai mare curva este SESIUNEA”. Parca era mai simplu in liceu… extemporale si teste anuntate… teze pentru care toceam ca idiotii si probe la sport 🙂

SESIUNE… pana si cuvantul are o rezonanta de tot rahatul…

Si tot stresul asta datator de ulcere pentru ce ??? Pentru un rahat de diploma… care ma va face eligibil pentru… ANGAJARE…:)… Alt cuvant cu iz de fecale.

…si am apasat PUBLICA…

4 comentarii

  1. Sesiune = Tortura 😦

  2. Uite cum ar trebui sa fie educatia. Urmareste filmul pana la capat.

  3. Am vazut monologul… a fost destul de destept, iar temele sunt de interes major.
    Mi-a placut punctul lui de vedere, dar ma asteptam la o rezolvare, un raspuns mult mai amplu… parca i-a lipsit ceva…

  4. eu nu ma stresez in sesiune, sunt cea mai chill studenta de la drept! 🙂
    secretul e alcoolul si siguranta (niciodata iluzorie pana acum) ca imi voi lua examenul chiar si cand nu invat nimic! 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

