E distractie… ce misto !!!

Eram astazi in masina si, stand la un semafor, am observat o pitipoanca intr-un Mercedes, cu geamurie deschise (la 8 grade), zbenguindu-se pe ritm… Mi-am deschis si eu geamul si doar atat am putut intelege din melodie: „E distractie, ce misto”…

Si am ramas toata ziua cu frantura asta de melodie in cap… Am intrebat in stanga, in dreapta… dar nimeni nu recunostea din ce melodie face parte… pana am ajuns acasa, si am stat de vorba cu tovarasul meu, Google :D…

Stiti ce melodie era, nu ?

Ahhhh… Vremurile de odinioara 🙂

PS. They don’t do it like they used to 😉

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

