Plictiseala !!!

3 noaptea… singur in camera… nici un film nou… episoadele noi din serialele pe care le urmaresc le-am vazut… femeia doarme acasa… si nimeni nu a scris nimic interesant pe bloguri…

Ma simt ca in liceu cand eram plictisit de chiuleala…

Mi-aduc aminte de o zi de luni sau marti, cand stateam la terasa din curtea liceului cu un coleg de clasa, Alin. Stateam cu paiul in gura si ne uitam cum cad frunzele… eram satuli de biliard, satuli de aparate, satuli de sucul din care sorbeam, satuli de monotonia ce ne umplea acea zi… 

De vreo 5 minute era liniste si am indraznit eu sa umplu eterul cu vorbe: „Ba coaie, stii ce am chef acuma ? Sa iasa Gonzo (directorul) din cancelarie, alergand, in pula goala si tipand in gura mare : Ma violeaza extraterestriiiii !!!”

In bufnetul de ras i-a sarit putin suc pe nas, dar l-a sters foarte repede, cu maneca, pentru a-mi putea continua imaginea : „…si in spatele lui sa fie Moldo (directorul adjunct), tot in pula goala, cu parul pubian tuns in forma de E.T., tinand intr-o mana o doza de vaselina si in cealalta Men’s Health… alergand dupa Gonzo ca sa-i suie cacatul in roaba.”

Amandoi ne prapadim de ras numai la imaginea unei puli care are deasupra un E.T. facut din floci… dar suntem brusc intrerupti de vanzatoarea de la magazin: „Bai sunteti nesimtiti ?” ne intreaba ea cu jumate de zambet… Noi facem liniste si ne uitam la ea cu priviri ce rugau pastrarea secretului…

„Sunteti nesimtiti ?” repeta ea… „Nu vedeti ca de fapt in spatele lor se afla femeia de servici imbracata toata, din cap pana in picioare, in piele, cu un bici in mana, tipand: Nea Gavrila… vino incoace bre, ca pasarica asta nu se linge singura.”

Muile noastre tampe se transforma treptat in zambete si ulterior gura ne ajunge la urechi din cauza unui ras frenetic ce credeam ca nu se va mai opri pentru cateva minute…

 

Intorcandu-ma la situatia mea actuala… sincer… m-as multumi si cu o faza de genul celei de mai sus.

Nu imi trebuie vreo croaziera, club sau vreo nebunie… vreau doar sa NU MAI FIU PLICTISIT !!!

Chiar… ia dati-mi voi niste sfaturi ca sa scap din starea asta 😐

2 comentarii

  1. Hahha :)) Tare faza cu directoru’ :))

  2. Ti-am trimis un film, vizionare placuta!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

