Femeile cuminţi sunt BOLNAVE

Nu ştiu cum se face, dar, de fiecare dată cînd bărbaţii stau la un „pahar de vorbă” şi discută despre femei, se ajunge la aceeaşi concluzie : „Frate… TOATE femeile sunt curve

… şi, ori de cate ori se spune asta, se găseşte cîte unul care zice „Sunt curve… dar A MEA e altfel… e fată cuminte !!!”

Pentru toţi aceşti bărbaţi am un lucru de spus… TREZIREA !!!… eşti prost dacă tu crezi că „femeia ta” îţi este fidelă !

Orice femeie se mai fute cu cel puţin încă o persoana în afară de tine. Fie că el este primul ei prieten, fie că este un vecin de scară, fie că este un coleg de muncă, fie că este… ţineţi-vă bine… cel mai bun prieten al tău.

În cazul în care ai noroc o face numai cu o singură persoană… băiat pe care, probabil, îl cunoşti. Dar de multe ori nu ai noroc… şi e „întreţinută” de mai mulţi băieţi. Poate chiar ai atît ghinion încît o face cu CÎTE 2-3 deodată…

De ce crezi că femeia ta NU ar putea să facă acest lucru ???

Stai 24/24, 7/7, 365/365 cu ea ?… NU, deci are cînd.

Ţi se pare că este prea cuminte ?… logic, BOULE, că este cuminte cu tine… că aşa te-a agăţat… şi continuă să-şi joace rolul !!! Crede-ma, cu Ghorghe de la etajul 3 NU este cuminte. Cu el face din proprie iniţiativă lucrurile, pe care tu te rogi de ea sa le facă 😀

Ţi se pare că nu ar putea să ascundă ? :):):) Aici trebuie să rîd puţin înainte să răspund. Dacă tu poţi să te ascunzi, crezi că ei i-ar fi mai dificil ?… NU, poate chiar mai uşor, deoarece ea trebuie să mintă un bărbat… nu o femeie !

Te-ai gandit vreodată cîte face sau îţi spune ea pentru a te reasigura că îţi este fidelă ? De ce crezi că o face, uneori chiar şi fără vreun motiv ? Pentru că vrea să te liniştească în prealabil. Şi, să nu uităm… CINE SE SCUZĂ, SE ACUZĂ.

Spune-mi că nu te linişteşte telefonul pe care i-l dai noaptea tîrziu şi îţi spune că este în casă…

Spune-mi că nu te linişteşte faptul că TOŢI colegii ei de muncă sunt urîţi…

Spune-mi ca nu te linişteşte „SUNT CU FETELE”… Că dehhh… cu fetele ea NU ar putea să facă niciodată vreo prostie…

Vrei să continui ?

„Stii că doar pe tine te iubesc” … dar mă mai fut cu altu…

„O să-mi fie dor de tine, singură în pătuţ”… cît o să meargă ăla să facă duş…

„Lasă că am ursuleţu’ de la tine să-mi ţină de cald”... îl chemă Gheorghe si are ditamai scula

„Să te gîndeşti la mine”… cînd eu o sa ma joc cu ouăle lui…

Dacă tu crezi că femeia ta merge la şcoală/servici şi nu flirtează cu cineva… eşti un idiot !!! Locul de muncă, facultatea, scara de bloc, sunt terenuri ideale de vînătoare pentru bărbaţii care cunosc nevoile unei femei măritate, logodite sau care are o relaţie.

Pe deasupra, poate ai auzit şi tu, bărbaţii au nevoie de un foarte mic „loc de mişcare” cu orice femeie. A zîmbit la gluma mea… o s-o fut… mi-a dat o ţigară… o s-o fut… nu se supără cînd o pup pe obraz, 2 zile consecutive… CLAR o s-o fut…

În locurile unde ea îşi petrece cea mai mare parte din timp, toţi bărbaţii ştiu cît „loc de mişcare” au cu ea… Dacă are 10 colegi de muncă bărbaţi, este clar că pe unii nu-i bagă deloc în seamă, cu unii poate chiar nu se înţelege, iar cu alţii relaţionează… Din start şi-a făcut o scară de valori… Iar acea scară are un ALPHA… Şi e nevoie de ceva FOARTE mic din partea lui ca „locul de mişcare” să devină mai larg…

Dacă i-a zis o glumă şi a zîmbit, începe să flirteze… dacă a zîmbit o să îl lase s-o ia şi în braţe… dacă o ia în braţe e datoria lui să-i „pună o mînă”… dacă a ajuns acolo şi ea nu ţipă la el… E DEJA CLAR 🙂

Crezi că EA nu vrea ???

Nu fi PROST !!! Vrea mai mult ca tine lucrul ăsta. Poate şi numai prin simplul fapt că este TABU… De ce ?

Este ilegal şi imoral

Vrea să ţi-o întoarcă

Vrea să vadă dacă poate să se ascundă

Vrea să vadă cum e cu altu’

Vrea să vadă cum este cu ĂLA anume

Se plictiseşte

Prietenele ei o fac

E atît de simplu

Eşti plecat pe mare

V-aţi certat

Are ceva de cîştigat

Nu poate să-l uite pe Gheorghe

Nu doreşte să se simtă captivă în relaţie

Îi place să simtă frica de a fi prinsă

Vrea s-o facă cu doi/trei

… Mai vrei motive ? Că mai am 😀

Eu mă opresc aici cu convingerea… Chiar nu vreau să se umple toate podurile mîine cu bărbaţi romantici…

Şi cred că asta este ideea de bază. Numai un romantic poate spune cu mîna pe inimă că femeia lui este fidelă…

Al dracului curent !!! Blestemat fie Eminescu 😀

Acum, totuşi, trebuie să explic ceva. Am folosit de 10 ori cuvîntul femeie pînă acum… iar de fiecare dată mă refeream la FEMEIE SĂNĂTOASĂ.

Pentru că mai există şi femei BOLNAVE.

Cele cu „father issues” (probleme psihologice legate de tatăl lor)

Fete cu sechele (violate, bătute, etc)

Retardate (IQ mai mic de 40)… adică multe fete blonde care au învăţat să gîndească de la desene animate, telenovele şi filme americane.

Şi… cea mai specială grupă !!! *tobe*

ÎNDOCTRINATELE… Spălatele pe creier… cele care aud zi de zi acelaşi text de la mamele lor: „Nu te fute… Nu te fute… Nu te fute…”. Aceste femei îşi dezvoltă o nouă latură… cea frigidă 🙂 Cu acest tip de femei ai un singur lucru de cîştigat: şanse mai mari să nu fii înşelat… dar nu zero… nici măcar pe departe. Şi cam acesta este singurul lucru. Pentru că, datorită frigidităţii şi a barierelor pe care şi le impun, vei avea o relaţie de rahat. Iar dacă ajungi să te căsătoreşti cu o fată ca aceasta (care poate că s-a şi păstrat pentru tine) te vei chinuii mult timp şi vei ajunge să ai o viaţă neîmplinită lîngă ea. Te vei trezi după 2-3 ani de căsătorie nefericit şi nu vei înţelege de ce ai căutat o fată cuminte… de ce a fost acestă caracteristică un argument atît de important în alegerea ta ?

Există, aşadar, o şansă infimă ca tu, cel care spui „A mea e diferită”, să ai dreptate… Dar te intreb eu acum… Ce ai de cîştigat ?

Cît de bine o să-ţi fie în momentul în care o să bagi PROZAC pentru a nu te mai simţi deprimat ?

Cum te vei simţi să adormi în acelaşi pat cu o femeie care niciodată nu ţi-a împlinit dorinţele sexuale ?

Cum te vei simţi să-ţi creşti baieţelul ştiind că n-o mai iubesţi pe mama lui, şi că, probabil, nu ai avut niciodată un motiv mai puternic să fii cu ea decît faptul că este… CUMINTE ?

Frate ! Trezeşte-te !!!

Nu mai căuta „Graalul”… pentru că este plin cu rahat… şi toată liniştea pe care ţi-o oferă cuminţenia şi castitatea ei se va schimba în furie şi o nevoie puternică de a vomita, în momentul cînd un bărbat o să îţi arate o poză din telefonul lui… o poza mai puţin… cuminte…

Dar… sa ascultam si parerea unui romatic !!!

47 comentarii

  1. Mda…draga Teo, nu te-ai schimbat deloc… se pare ca ne cunosti mult prea bine, pe noi femeile, pentru a mai putea adauga ceva la cele scrise de tine… si poate ca din anumite puncte de vedere ai dreptate…

  2. Si totusi, te credeam mai, stai sa gasesc cuvantul potrivit, mai „open minded” …de ce femeia este curva cand insala si barbatul, cand face acelasi lucru, cu cea mai buna prietena „a ei”, este considerat „animal de soi” ??? in fine…

  3. @Ade
    De unde stii ca eu sunt vocea naratorului ???
    Poate sunt cel cu „A mea e altfel”
    Nu trebuie neaparat sa-mi arat adevaratele sentimente 😀

    Dar, tu ma stii cat de cat… si intelegi ca in mare parte sunt cuvintele mele 🙂
    Asta vroiam sa scot in evidenta… Absenta feminismului din vietile noastre… Inapoierea tarii noastre… Diferenta dintre generatia care pleda pentru castitate si generatia care doreste libertinism…

    Iar al doilea scop era sa deschid ochii unor romantici incurabili…
    O parte dintre ei poti sa-i vezi azi pe podul de la Agigea 😀

    Iar ce tine de „open minded”… stii ca sunt… poate aveai nevoia doar sa-ti confirm…
    Stii ca in acest articol ma regasesc mult mai mult in „celegul de la servici”… Nu ???

  4. Imi place prima poza. :))

    Ce pot sa zic, sunt inca mic la 18 ani ca sa pot da o explicatie profunda si corecta. Eu spun ca exista si exceptii. E naspa daca ai cunoscut numai femei din astea pana acum.
    Oricum, chestia cu toate femeile sunt curve si toti barbatii sunt porci e doar partial adevarata. Bagam frazele astea atunci cand ne paraseste gagica/ul. Nu e vina ei ca nu te mai iubeste. Eu stiu destule cazuri in care tipele au rezistat tentatiei. Dar e discutabil.
    Cel mai bine e sa traiesti fara sa fi asa pesimist. Cu cat mai mult cu atat mai bine, cred. :))

    • WOW… credeam ca ai 22-24 de ani… Nu ti-am citit Bio’ul.

      Sincer, cred ca acele generalizari sunt 99% adevarate.
      Mai ales ca am facut exceptia de rigoare, am inlaturat femeile despre care poate ai auzit si tu…

      Cat despre pesimism… asa trebuie sa fii cand vine vorba de femei… crede-ma… trebuie sa pui raul inainte.
      As vrea sa pot zice ca vorbesc in 100% cunostinta de cauza… dar marea parte a fundamentului pe care bazez articolul e cules de la lume… de la alti barbati.

      Iar daca o femeie nu te mai iubeste, sau un barbat nu mai iubeste o femeie… este normal sa incheie relatia… nu sa se tarasca prin viata datorita dificultatii de a schimba ceva major in viata lor.

      Oricum… se vede ca esti un romatic… si te asigur ca o sa exite o zi in care o sa te intorci asupra mesajului pe care l-ai scris mai sus si o sa iti dai seama ca nu este o parere „documentata”… ai nevoie de „HARSH REALITY” ca sa iti poti da cu parerea…

      Mai discutam noi 😉

      • Gogule fac pariu ca faci parte din categoria celor care isi freaca pula de 3 ori pe zi la videoclipurole de pe mtv. Cu siguranta ceea ce ai scris este din frustrare, frustarea de a nu avea o femeie. Eu am avut 3 barbati in viata mea iar al 3-lea este sotul meu cu care sun de 6 ani. Nu am fost niciodata tentata sa il insel, acum am 30 de ani si nu duc lipsa de avansuri. O femeie sabatoasa, asa cum ai numit acea categorie nu poate insela fara a avea sentimente, iar atunci cand exista sentimente nu se mai considera inselat, fiindca o femeie sanatoasa poate avea sentimente puternice fata de un singur barbat. Reiterez faptul ca esti un frustat al carui iq, cu siguranta integistreaza valori negative si nu, faptul ca femeia ta a fost si cu vecinul gheorge, a dormit si cu acel ursulet cu pula de 25 cm nu inseamna ca toate ar face la fel, ci faptul ca ori nu ai fost suficient de bun pentru ea ori nu ai fost in stare sa-ti gasesti decat o curva!

        • :))… 2 mesaje punitive de pe acelasi ip… incep sa ma simt popular.
          sunt sigur ca barbatu tau ar fi bucuros sa afle ca daca ii sugi pula vecinului… dar ai sentimente pt el, e OK!

          Parere ta despre mine este foarte aproape de adevar :)… o frec (nu de 3 ori pe zi, pt ca te iritzi), am frustrari (ca orice alt Constantzean inconjurat de silicoane si Gold-diggers)…dar iq negativ este imposibil sa ai.

          Din abuzul tau verbal, turnat pe acest blog modest scris de un baiat modest, nu citesc decat frustrarea ta, frumoaso.

          Iar daca avansurile primite de la colegii tai de munca, sau vecinii care inca nu te-au futut, iti ridica moralu… inseamna ca am o sansa ;)… poate timpul imi va oferi ocazia sa te curtez :))

  5. Ca tu esti vocea naratorului, de asta sunt convinsa… Nu ai cum sa fi cel cu „a mea este altfel”… Nu te caracterizeaza… nu poti… eu asa te vad, si cred ca nu gresesc. Sunt de acord cu „absenta feminismului”… din pacate trebuie sa-ti dau dreptate, noi femeile nu mai suntem feminine nici in suflet nici in port… cu mici exceptii, referindu-ma la mine, bineinteles 😛
    Nu stiu ce inseamna castitate si libertinism azi… sunt doua chestii care imi dau cu rest, pentru ca prin castitate, in ziua de azi, intelegi abstinenta?! probabil !!! Iar prin libertinism in ziua de azi, poate vezi vulgaritate… sau poate nu… in orice caz, sunt cuvinte mult prea usoare si fara substanta. Si da, esti „open minded” dar judeci… nu te poti abtine sa nu judeci si sa nu cataloghezi…
    Si da, te incadrezi perfect in tipologia „colegului de serviciu”…
    Kisses 😉

    • Ade, esti transanta la faza cu judecatul… Poate incadrez lumea in tipologii (rar)… dar pentru mine tipologia curva, zdreanta, etc… NU exista !!!
      Iar daca o sa incerci sa aduci argumente din text pentru a-ti sustine punctul de vedere o sa fiu nevoit sa-ti amintesc ceva… Amandoi am fost la cam aceleasi cursuri de jurnalism si comunicare…
      … mai tii minte ora aia cu captivarea audientei ??
      😀
      …SHHHHHHHHHHHH… nu mai spune la nimeni 😉

  6. Eu merg pe principul, de ce ţi-e frică, nu scapi. Am păţit-o. Aveam o gagică superbă şi îmi era frică să nu o pierd. Devenise o obsesie, şi am pierdut-o. Aşa că mai bine dai impresia că tu conduci relaţia, o impresionezi şi îi laşi ideea că e doar a ta. Pff, e mult de spus. Dacă mi-o iau în bot promit că vin aici şi semnalez. 🙂

    • De ce ti-e frica nu scapi… 🙂
      Nu mai crede in zicala aceasta… Risti sa ajungi sa crezi in lucruri ca norocul si in documentare ca „The Secret”…

      Oricum… Nu gresesti cand spui ca trebuie sa abordezi o pozitie de conducere in relatie. Ma bucur ca, desi ai 18 ani, ti-ai dat seama ca de asta au nevoie fetele…

      Sincer… sper sa nu ajungi sa ti-o iei niciodata in bot… SINCER…
      Dar… procentele nu-ti sunt in favoare…
      Mai ales ca ai inca muuuulti ani de trait…

  7. Phaaaaa… incepusem sa te citesc, dar esti jalnic baiete!
    Contrazic cu mana pe inima ceea ce scrii tu in articolul asta odios despre femei… esti plin de rautate, venin si prejudecati. Du-te si spala-te pe maini…

  8. Corelnita…
    Incearca sa contrazici acest articol prin argumente…

    Fii subiectiva si incearca sa te plasezi tu intr-una din categorii…

    Poate tu vei fi, cine stie, persoana pe care o asteptam sa spuna exact un anumit lucru…

    Totusi… Nu jigni o persoana care are un scop 😉
    Mai bine deschide o discutie si poate o sa intelegi unde vroiam sa ajung si adevarata mea pozitie 🙂

    • Dar tu ce pastele ma-tii argumente ai adus hidosule cand vb astfel despre femei? Crezi ca daca te-a inselat pe tine curva cu care ai foat, toate ar face la fel? Nu, de fapt te-a inselat ca nu erai bun la pat si pentru ca o ai mica. Mi-e sila de tine si da, esti jalnic

      • a durt ceva timp sa ma prind ca esti un baiat frate.
        ce mortii mati postezi cu nume de fata???

        recomandarea mea este urmatoarea: daca ai avut deja 3 barbati pana acum… ia-o mai usor, ca o sa zica lumea ca esti poponar

        continuam… cred ca muia ta de pugilist ratat nu iti va da voie niciodata in viata sa ai INCREDERE in tine… asa ca angajeaza-te la un pet-shop.
        …sistemul tau de sonorizare este un kkt
        …cumpara-ti ceasuri fara protectie

        ultima: sa ma pish pe cainele tau bolnav.

  9. Si ca sa fim fair… urmeaza sa apara un articol in care un romatic isi va putea spune punctul de vedere !!!
    Poate asa mai linistim spiritele 🙂

  10. Poate ca femeia stie sa minta mai frumos decat barbatul. Articolul este captivant, dar nu vad in el decat parerea unui om frustrat, care a trecut prin „multe”. Si zic „multe” pentru ca o relatie nu e bazata numai pe minciuni si inselatorii. Si din post-ul tau se pare ca nu prea ai cunoscut latura „fidela” a relatiilor. Nu sunt o feminista inraita, ba chiar sunt de parere ca in majoritatea cazurilor de despartiri sau certuri, femeia e de vina, INSA sa nu uitam ca fiecare om fie el barbat sau femeie, face aceleasi greseli, doar ca in stiluri diferite. Prin urmare cred cu desavarsire ca tot ce ai scris mai sus se rezuma la natura omului, si nu a femeii.

    • Clar femeile mint mai frumos si mai credibil decat barbatii… nici un dubiu !

      Esti dura cand folosesti cuvantul „frustrat” 😐

      Da… punctul de vedere prezentat in articol, este al unei persoane care chiar a trecut prin MULTE si nu a cunoscut inca o relatie bazata pe fidelitate.

      Iti dau dreptate cand spui ca „se rezuma la natura omului”, deoarece articolul poate fi si despre barbati…
      Folosirea unui punct de vedere strict masculin a fost doar alegrea mea in scrierea articolului… Ar fi fost dificil sa prezint si barbatii si femeile in acelasi articol…

      Poate o sa apara la tine pe blog o „barfa” intre femei pe acelasi subiect… FIDELITATE :)… as citi cu placere postul…

  11. Sa stii ca nu e asa. Chiar nu e asa. Eu din cauza asta m-am certat cu prietenul, pentru ca are aceasta conceptie ca toate femeile sunt curve, iar din cauza asta nu avea deloc incredere in mine, chiar daca asta insemna sa ii las telefoanele mele, sa ii dau parola la mess, sa stie mereu unde sunt si cand ma intorc. Crede-ma erau zile cand ne certam din cauza geloziei lui si, da, imi venea sa il insel ca sa aiba motive macar. Dar atunci cand ajungi sa tii la o persoana nu ai nevoie si de altcineva. Nu mai zic de inselat cu tenta sexuala. Niciodata!!! Eu sunt fata aia cumintica 🙂

    • :D… Hai… mai veniti… aratati-va !!!
      Esti a doua pana acum !!!

      Imi pare rau ca te-ai certat cu prietenul tau exact din cauza aceasta… Stiam ca vor exista cazuri in care baieti vor primi informatii in genul celor din articol, si vor face bors cu ele 🙂
      Adica vor deveni paranoici… isi vor acuza iubitele de infidelitate, pentru ca altcineva i-a convins (probabil la o bere) ca toate femeile sunt curve.

      Cam asta se vrea articolul… o discutie „la un pahar” cu un misogin calcat in picioare de viata :)… discutie ce uneori poate fi si pozitiva…
      Gandeste-te ca exista si barbati carora acest „wise man” le-a deschis ochii 😉

      PS: Ar trebui sa citesti si raspunsul romaticului

  12. O singura intrebare si usoara am ptr FEMEI! Esti CUMINTE sau CURVA?? Si dupa ce imi veti raspunde la intrebare va dau comentariul care trebuia scris inainte de intrebare!!

  13. Raspuns „usor” pentru KrY: sunt CUMINTE.

    acum astept comentariul tau…

  14. Se lasa cu dezbateri aprinse 😀
    Ciuricane… ia da-i peste nas !!!

  15. tu te-ai prins cum e mersu 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

