Azi am făcut prima plajă

Ahhh… soare… valuri… bere… sîni… nisip… sîni… apă calda… jet-sky… sîni… În afară de asta mai erau şi vreo 20 de fete care făceau topless 😀 (I have to grow up)

Poate sună subiectiv, dar locul unde te simţi cel mai bine este LA MARE !!! 100% adevărat. La fel de adevărat este şi faptul că cel mai frumos oraş din Romînia este CONSTANŢA… cel puţin 2 luni pe an. Am crescut aici, ştiu cînd se încălzeşte apa, cînd apar algele, unde să faci plajă şi unde nu. Probabil că am ceasul biologic setat după fusul mării 🙂

Nu cred că trebuie să conving pe nimeni să vină aici… toţi aveţi asta pe listă. E ca un target de an: „Frate, dacă iese treaba, mergem la mare” sau „Fată, muncesc 2 luni şi dupaia prindem ultimile zile de plajă”. De ce? Pentru că marea e ca un magnet… Pentru că ce faci în Constanţa… rămîne în Constanţa… Şi pentru sîni 😀 (sîni de Playboy, daţi cu ulei)

Gata! V-am făcut destul în ciudă, dar, ca să mă revanşez, promit să împărtăşesc unul dintre secretele litoralului cu voi 😉

Cele mai tari distracţii nu sunt în cluburi… nu sunt la terase… nici măcar nu se petrec ziua. Cele mai tari senzaţii le simţi la o baie nocturnă, împreună cu gagiul/gagica din seara aia !!! Try it!

12 comentarii

  1. Ştii ce văd eu la fetele topless de pe plaja? Expunere inconştientă la CANCER LA SÂNI! Pe bune eu dacă aş fi fată, să am şi sâni de playboy ca n-aş face asta 🙂
    Nu zic ca nu îmi place să văd… că nah sunt cât se poate de heterosexual şi nu are rost acum să mint că eu nu ma uit… n-ai cum să nu te uiţi dacă eşti atras de femei… e imposibil să nu-ţi zboare privirea… dar tot nu-i bine pentru ele…
    Eu oricum sunt mai old school… prefer fete cu sutien pe plaja… si fără textile în privat… măcat să vad doar eu… nu oricine e prin zona 🙂 Dacă mă înţelegi unde bat…

    Iar acum revenind la Constanţa… Da… e frumos vara… e oraşul în care ar fi perfect să ai aşa un apartament micuţ pt vacanţa de vară 😀

    • Merci Rob… 🙂
      Exact acolo sa stii ca imi era gandul… la cancer mamar…
      Merci 😉

      Legat de purtat sutien la plaja… daca fata are sani beton… atunci sunt comunity-boobs :)… asa vad eu situatia

      Da, se merita o investitie imobiliara la Constanta (aka Ibiza Balcanilor) !!!

      • Păi şi ce dacă are sâni beton…vrei să zici că o tipă cu sâni beton dar cu un sutien mulat peste ei nu te-ar atrage? :))

        • Mosule…
          Sanii adevarati trebuie etalati fara „perdea”.

          Mona Lisa daca era acoperita de un giulgiu sau o perdea ar mai fi fost asa recunoscuta ???

          Iar raspunsul la intrebarea ta: Nu la fel de mult! 😀

  2. Amuzantă discuţia voastră 🙂 Dar sunt de acord cu Rob 😛
    Auzi tu, miamdatseama, vrei să spui că dacă gagica ta umblă pe plajă în sânii goi nu te enervează că toţi băieţii se uită la ea? 🙂
    Cât despre Constanţa, da e frumoasă, superbă chiar…dar e prea multă aglomeraţie vara…mă bagă în boală aglomeraţia.

    • Haha… bine pusa problema.
      Uite cum vad eu situatia… Daca femeia mea ar avea ce etala… are tot dreptul !!!
      Chiar daca barbatii se uita la „gemeni”… nu ma deranjeaza… prin aceasta actiune inteleg ca si lor le plac… dar sunt ai mei 😀

      Aglomeratie… da… este, in Mamaia. Dar nu se compara cu cea din Bucuresti !!!

      • Deci să înţeleg că ai fi mândru de ceea ce ai lângă tine şi de faptul că „totul” este al tău 🙂
        E şi ăsta un punct de vedere 😀

  3. eu am 21 de ani si nu am fost niciodata la mare! cum am putut trai asa pana la varsta asta? nu stiu!
    insa, am un presentiment ca m-as indragosti de mare.

    nu cunsoc constanta deloc, dar eu cred despre sibiu ca e cel mai frumos oras.

  4. a, era sa uit…pana si eu m-as uita dupa o tipa care face topless! 🙂 dar nu-mi plac sanii playboy, bronzati si dati cu ulei. ma fac sa ma gandesc la pitzipoance si nu-mi plac pitzipoancele!

  5. Merita sa stai o luna pe an in acest oras.

    Nu te gandi la persoanele care poarta sanii… ci doar la carne !!! 😀

  6. 🙂 🙂

  7. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

